Κυριακή 2 Μαΐου 2010

Έρευνα για τα Blogs: οι πολίτες τα εμπιστεύονται περισσότερο από τα ΜΜΕ για την ενημέρωσή τους


Μηνύματα με πολλούς αποδέκτες και με μεγάλη σημασία, καθώς παρόμοια ερωτήματα απαντώνται για πρώτη φορά, στο πλαίσιο μίας δημοσκόπησης, δίνει η έρευνα για τα Blogs και τη Δημοσιογραφία που διενήργησε και παρουσίασε τον Απρίλιο η εταιρία Interview.

Το κεντρικό συμπέρασμα της έρευνας είναι πως τα Blogs «ήρθαν για να μείνουν», αφού σταδιακά αναδεικνύονται σε ένα μέσο μαζικής ενημέρωσης, το οποίο αξιοποιούν οι πολίτες, προκειμένου να ενημερωθούν, ενώ την ίδια στιγμή μειώνεται η επιρροή των παραδοσιακών μέσων, όπως η τηλεόραση και οι εφημερίδες.


Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από την εταιρία δημοσκοπήσεων Interview, στο πλαίσιο των μετρήσεων του δείκτη επιχειρηματικών προσδοκιών Northern Greece Business Index 500 (NGBI 500, www.ngbi500.gr) και παρουσιάστηκε σήμερα σε εκδήλωση στη Θεσσαλονίκη, η οποία διοργανώθηκε σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Εκδοτών Βορείου Ελλάδος.


Όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα της έρευνας, το 77% των ερωτώμενων απαντά πως επισκέπτεται τα Blogs για την καθημερινή του ενημέρωση, ενώ μόλις το 23% απαντά αρνητικά.


Η περαιτέρω ανάλυση της παραπάνω ερώτησης καταδεικνύει πως το 56% επισκέπτεται πολλές φορές την ημέρα Blogs με ειδησεογραφική θεματολογία, το 23% μία φορά την ημέρα, το 17% δύο-τρεις φορές την εβδομάδα, το 3% δύο-τρεις φορές το μήνα και μόνο το 1% σπανιότερα.
Όσον αφορά στο κρίσιμο ζήτημα της αξιοπιστίας, το 71% θεωρεί την ενημέρωση, που λαμβάνει από τα Blogs ως πολύ-αρκετά αξιόπιστη και το 22% λίγο-καθόλου αξιόπιστη.
Πιο αξιόπιστα από τα άλλα μέσα