Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου 2010

Για λίγες πρόεδρος του ΤΕΕ Αμ ο Βασίλης Λιόγκας

Για λίγες μόνο ώρες κράτησε η χαρά για το Βασίλη Λιόγκα μετά την εκλογή του στη θέση του προέδρου του Τεχνικού Επιμελητηρίου παράρτημα Ανατολικής Μακεδονίας. Αναγκάστηκε να παραιτηθεί με αφορμή τα σχόλια που γράφτηκαν στον Τύπο για συνεργασία του με τη ΝΔ. Ο Βασίλης Λιόγκας παραιτήθηκε με μια λιτή δήλωση:

"Για να βοηθήσω στο αδιέξοδο που δημιουργήθηκε εδώ και πέντε μήνες με την εκλογή Προέδρου στο Τμήμα Ανατολικής Μακεδονίας του ΤΕΕ πήρα την πρωτοβουλία και κατέθεσα την υποψηφιότητά μου για Πρόεδρος και τελικά εκλέχθηκα.
Με αφορμή την εκλογή μου αυτή βρίσκεται σε εξέλιξη νέα βρώμικη επίθεση κατά του Κόμματος και του προσώπου μου, για δήθεν συνεργασία με τη ΝΔ.
Επειδή δεν είμαι διατεθειμένος να συμβάλω κατά οποιονδήποτε τρόπο σε μείωση του κύρους του Κόμματος και να αξιοποιηθεί αυτό το γεγονός από τις άλλες πολιτικές δυνάμεις ενάντια στο Κόμμα μου μπροστά στις δημοτικές και περιφερειακές εκλογές, δηλώνω ότι παραιτούμαι από τη θέση του Προέδρου του ΤΕΕ -ΑΜ"